בוסט של עצמה נשית

בוסט של עצמה נשית

אישה היא תמיד עוצמתית. 

אנחנו הנשים מביאות חיים, מתמלאות ומתרוקנות, יוצרות ובונות ומרגישות.

הכוח המיוחד של האישה טמון בעובדה שהיא משתנה כל הזמן, גדלה, מתפתחת ומשתבחת. עוברת כל מיני תקופות ומצבים, שינויים הורמונלים ופיזים, כמו הריון, לידה או סיום שלב הפוריות.

בכל שלב כזה בחיים כדאי לדעת מה ניתן לחזק, לפעמים תוספת קטנה וחיונית עוזרת לנו למצוא איזון ולהרגיש הרבה יותר טוב.

אילו תוספי תזונה וצמחי מרפא מתאימים לנשים, בתקופות גיל השונות?

נערה-אישה-מתבגרת, אילו תוספי תזונה מתאימים בגיל ההתבגרות?

בגיל 17 או בשנות ה- 20 אנחנו רוצות לחיות את הרגע. רוב הנשים הצעירות ממש לא חושבות על תוספי תזונה, או מתכננות קדימה. החכמות שבח'בורה יקדימו תרופה למכה ויוסיפו סידן איכותי יום יום. 

אומנם בגילאים צעירים אין נטייה למחסור בסידן, אך חשוב למלא את המצברים ולחזק את השלד כבר בשנים האלה. מי שתעשה זאת תוכל למנוע בעיות וכאבים בגילאי 40, 50 ובגיל מבוגר יותר. 

לצד הסידן נטילת כורכום ופרוביוטיקה מתאימה גם היא לחיזוק כללי וחיזוק מערכת החיסון. 

מזל טוב! את בהריון, תוספים את נוטלת?

חומצה פולית היא מאסט, את זה כולנו יודעות, אך היא לא תמיד מספיקה. לצד חומצה פולית וברזל חשוב לכל אישה בהריון ליטול תוסף מולטי ויטמין המותאם לתקופת ההריון, כמו פרנטל 1 של מקסי הלט. במהלך ההריון העובר "שותה" לאם את כל מאגרי הויטמינים והמינרלים ולכן חשוב לחזק את האישה וכך לשמור על חיוניות וכוח. עוד תוסף חשוב הוא אומגה 3, הידועה בחשיבות שלה למען ההתפתחות השכלית והעצבית של העובר. 

בגיל 40 את חוגגת את החיים

אומרים שזה העשור הכי טוב בחייה של אישה, זה הזמן שנשים רבות מצליחות לטפח את עצמן ולפרוח. בשנים האלה האישה עדיין מאוד פוריה, אבל לעיתים הלבידו קצת נחלש או שיש צורך לחזק את החיוניות והחשק, פה צמח המאקה נכנס לתמונה ונטילה קבועה שלו עוזרת לחזק את האישה בכל הרבדים האלה. שורש מאקה הוא צמח אדפטוגני שעשיר בויטמינים ומינרלים. צריכה יומית של מאקה תעזור לכם להילחם בעייפות ולקבל בוסט של אנרגיה וגם חשק.

50+ או במילים אחרות גיל המעבר. איך עוברים אותו בטוב?

חזרנו לסידן. מי שהיתה חכמה ונטלה סידן בגילאים מוקדמים יותר תסבול פחות מכאבים, שברים או תופעות של חולשה בשלד, אוסטאופרוסיז וכו'. מי שלא לקחה- מהרו לקחת תוסף סידן איכותי יחד עם ויטמין D. 

שמגיעים גלי החום ותופעות של הפסקת הוסת אפשר לקבל עזרה מתוספי תזונה או צמחי מרפא שעוזרים לאזן את המערכת הפיזית והרגשית, תלתן אדום הוא אחד מהצמחים הבולטים.

בגילאים מבוגרים יותר

אחד התוספים הבולטים הוא נוגד החמצון Q10. הפעילות החזקה של Q10 הוא היותו משתתף בתהליך יצירת האנרגיה והגנה על התא מפני נזק חמצוני. נטילת Q10 עוזרת לשמירה על תפקוד לב תקין, על איזון וטיפול בלחץ דם גבוה וסכרת.

בכל גיל ותקופה ניתן למצוא את האיזון ולחזק את הגוף והנפש, שמרי על העוצמה שלך והתייעצי עם מטפל לגבי תוספי תזונה מתאימים עבורך.

נכתב על ידי צוות האתר.


השאר תגובה

תגובות יאושרו לפני פרסומן על פי מדיניות האתר